iCollectWare Support forum index iCollectWare Support
Het forum voor verzamelaars

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

SPIP en Errorcode 90

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    iCollectWare Support forum index -> iCollectCars: Vraag en antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gert
Koef II

BerichtGeplaatst: di mrt 03, 2015 7:48 pm    Onderwerp: SPIP en Errorcode 90 Reageer met quote

Goedenavond,

Gisteren stopte mijn database er mee. Ik was bij meer dan 500 items invoeren, en kreeg een SPIP melding.
Ik las nu dat je de foto's moet verkleinen, daar ben ik mee begonnen, maar het heeft nog geen resultaat.
De back-up inlezen wil ook niet, daar krijg ik een melding dat deze beschadigd is, ondanks de melding dat de back-up gelukt is.
Zelfs een oudere backup geeft dezelfde melding.
Nu staat er op mijn scherm STOP (rood kruis) FM2: Unable to open file. Errorcode 90 received NAem: SPIP
Hoe kan ik dit oplossen.
Wie heeft er tips ???
Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Gert

Gert,
Heb inmiddels weer contact met Erik Spierenburg en hij neemt contact met jouw op want ik heb jouw emailadres aan hem doorgegeven
Alard.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    iCollectWare Support forum index -> iCollectCars: Vraag en antwoord Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: